Tuesday, May 1, 2012

Anastasia of Beverly Hills: See And Be Seen Kit

Happy first day of May!!!

The start of a new month is always exciting, don't you think?
In a lot of ways, it is an opportunity for us to start over again -- April may not have been the best month, but now we have the chance to make May a better one. ;)

Another exciting thing about May? Anastasia of Beverly Hills!
The Lash Genius and See and Be Seen Kit are now both available at Sephora and www.anastasia.net!

See And Be Seen Kit

The kit includes:


1. ILLUMIN8 EYE SHADOW DUO in On Set
2. TINTED BROW GEL in Caramel
3. HYDRAFULL GLOSS in Heiress and Plastic

I was sent the See And Be Seen Kit a couple of weeks earlier:

Photobucket

I feel so so so lucky to be a part of the Anastasia of Beverly Hills Blogger Appreciation Program! :D

The goodies I got:

Photobucket
Lash Genius/ 3D Viewmaster/ See And Be Seen Kit

I think Anastasia of Beverly Hills has the cutest packaging and most clever advertisement tricks ever!

Photobucket

How pretty is this box?!

Inside was a 3D viewmaster with two slides: one for the Lash Genius and another for the See And Be Seen Kit.

Photobucket

I had so much fun with this!
It totally brought back memories of my childhood! ;)

Now, on to the beauty products:

Photobucket

LASH GENIUS Clear Waterproof Top Coat

Instantly waterproofs, refreshes, and protects any mascara all day, without the typical drying or clumping. Its advanced, lightweight formula glides on smooth, dries quickly, and gives your lashes a touchably soft lacquer finish that lasts all day.

Check out my review of the Lash Genius here.

Let's move on to their awesome See And Be Seen Kit:

Photobucket

Aaaaahhh, I was so excited to open it!

Photobucket

And here we are:

Photobucket

TINTED BROW GEL in Caramel

Anastasia’s brow gel sets your perfect brow look with a hint of tint and is fortified with botanical hair conditioners and essential oils to keep brows feeling as great as they look.

Photobucket

ILLUMIN8 EYE SHADOW DUO in On Set

ILLUMIN8 Eye Shadow Duos are designed to illuminate, firm, and smooth the appearance of skin while also soothing, softening, and hydrating.

Photobucket

HYDRAFULL GLOSS in Plastic and Heiress

These limited edition colors were created specifically for the theme of “Make It Happen” and are not available anywhere except in the See and Be Seen Kit. Anastasia’s Hydrafull Gloss contains lip tint to maintain longer lasting color while maximizing lip hydration and fullness.

Price: $44 (for an $80 value!)
The See And Be Seen Kit is now available at Sephora and www.anastasia.net!

This is a great opportunity to try – at a discount – the eye shadow duo and tinted brow gel.
And I also gotta say that I am totally in love with the Hydrafull Gloss -- they are amazing!

I will be writing more in depth reviews of these products soon!
(And I also have quite a few giveaways lined up for you guys, so please stay tuned!) :)

Have you tried any Anastasia of Beverly Hills products?
What do you think of the Lash Genius and the See And Be Seen Kit?
Is this something you might consider trying? Which product caught your interest the most?

I hope you are all having a wonderful start to the new month!

Twitter? WhatMimiWrites :)

70 comments:

  1. whoa! that is a load of goodies!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupp, i was so excited to receive them!!! ;)

      Delete
  2. Oh wow!!! This is amazing!!! The colors of the lip gloss are pretty!

    Love, Belle

    ReplyDelete
    Replies
    1. they really are! i love them! :)

      Delete
  3. So cool! What great advertising with the view finder. I'll have to check this out next time I am at sephora!

    Mandy
    Kini Style & Klury.com

    ReplyDelete
  4. Hey Mimi!
    Do you want a button made for your blog?
    Opened a new blog, underhisumbrelladesigns.blogspot.com
    Check it out!
    Alexa
    shineyourglorydown.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi alexa! yay for a new blog! and umm, sure, that sounds interesting. what should i do? :)

      Delete
  5. Oooh I love those 3D viewmasters!

    ReplyDelete
  6. Have this kit and love it, especially the glosses!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
    Replies
    1. the glosses are so awesome! :)

      Delete
  7. That 3D viewmaster is so cool! I also want to try the tinted brow gel and the hydrafull glosses. :D

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee
    After Flats Giveaway

    ReplyDelete
  8. yo! I wanna to see the 3D viewmasters! you really have a great start May!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i can send you photos of the slides if you want. :)

      Delete
  9. Thank you for your sweet comment on my blog! I’ d be very pleased if you like my blog enough to follow it and I will follow yours of course! I wish you lots of success and will surely come back often!

    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're welcome and thanks! and whoops, i thought i followed your blog already. no worries though, i will double check. ;)

      Delete
  10. The gloss looks awesome - I so want to try that! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i think you're gonna love it! :)

      Delete
  11. love it! i'm following you, can you follow me too?
    xoxo ;*

    http://lorena-flor.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  12. How many things!!!! I like everything, specially I like the pink gloss...
    xoxo

    ReplyDelete
  13. love it!

    http://fashionhandglide.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  14. You scored some awesome goodies but that 3D viewmaster is beyond awesome!

    ReplyDelete
  15. ViewMaster 3D is great! I've never seen anything like :)

    ReplyDelete
  16. I love this review~
    Thanks for your visit my dear! Let me know if you wanna follow each other :)

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're welcome! and yes, let's follow each other! ;)

      Delete
  17. Looks like some great thinks, thanks for the review. I love the lipgloss. XxxX http://thesecondhandrose.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  18. I love your blog! Please follow?
    Hannah xoxo
    www.hannahlcf.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. I loved my kit! Glad you got a chance to review and try it out. xoxo

    ReplyDelete
  20. wow! that is awesome! and so freaking cute! i love getting stuff in the mail, even if i knew it was coming! haha!

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, same here! i love getting stuff in the mail! :D

      Delete
  21. Hi, start a new month is very good. Loved this kit, beautiful colors of eye shadows, I loved the makeup! xoxo ;)

    ReplyDelete
  22. I got this, too - it's such a fun program. I need to review mine but let me just say out loud...the glosses are a strong contender for my #1 ranked spot. I adore them!! And such smart packaging.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i totally agree, it's such a fun program! and oh my gosh, i looooove the glosses too, they are truly amazing! :)

      Delete
  23. Love Anastasia!

    nialangleyspeaks.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Looks like some amazing items! Love the colors.

    xo,
    Angela
    headtotoechic.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. The 3D masterview is so awesome! Totally brings back childhood memories =) This kit looks like it comes with some fabulous items and colors! Cute blog =)

    xoxo,
    Suzie Q
    Style Cue by Suzie Q
    PS. If you're interested, check out my $50 Gift card GIVEAWAY!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, it totally does, haha! ;)

      Delete
  26. that is wonderful.. i love to have that too.

    ReplyDelete
  27. thx for your nice comment on my blog..

    very nice makeup..I love the gloss

    I hope you like my blog and maybe you gonna be my next follower..If you want :)

    wish you a nice day

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're welcome! i hope you have a nice day too! :)

      Delete
  28. ohhh goodies galore!! the color of those lip glosses are AMAZING!! they look so pretty!

    ReplyDelete
  29. You got a lot of cool stuff, mimi! I wanna try them all, especially the lip gloss! :]

    --Olivia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, they're really cool! i might have a giveaway soon, who knows, you might win! :)

      Delete
  30. i've never tried any of the products you've reviewed lately. but they look and sounds really great. i remember having those 3D viewmaster. my siblings and i have so many slides -- whales, places, and animals. they're so cool!

    10% off discount code to Vantage Point Vintage

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, yeah, those viewmasters were fun!!! ;)

      Delete
  31. Wow, lovely package ! ^^
    I still have my Viewmaster, but seem to have lost all those image - disc thingies ! :(
    We had Sleeping beauty, Baauty and the Beast etc.. :)

    Thank you for the comment! I decided to follow you <3
    Have a lovely weekend,

    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, i had those too! ;) and thanks for following! have a lovely weekend too! :D

      Delete
  32. that 3D viewmaster is awesome! lol :p
    and the eyeshadow duo looks very lovely! love the colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, yup, it is awesome! and i also like the eye shadow colors. :)

      Delete
  33. That duo eyeshadow looks so fun! I can't wait for your in depth reviews on these!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'll let you know once they are up! :D

      Delete
  34. :D The packaging looks awesome...the shadows and lipgloss looks nice :) and what a surprise! Congrats and I cant wait to read the reviews :) I heard a lot of people like their products :)

    x0x0

    lifelittlesurprises.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, they are excellent products! i'll let you know once the reviews are ready. :)

      Delete